nedelja, 20. marec 2016

NEŽIN BRLOG

KDO IN ZAKAJ?
Pravijo, da je vljudno, da se predstaviš, ko začneš s kom sodelovati. Pa naj bo!
Sem Neža, rojena sem, stara pa tudi. Verjetno je najpomembnejši podatek o meni ta, da me psi spremljajo že od 12 leta. Torej polnih 27 let. Ves čas. In vedno samo irski setri. Ker so najlepši in imajo karakter, ki meni in moji družini ustreza. 


Dark in jaz
Spremljali so me skozi gimnazijska leta in med študijem klasične filologije. Prvi med njimi je bil Lop, rdečko, ki smo ga kupili na ljubljanskih Prulah. Z njim smo se naučili, kaj pomeni imeti doma setra. Nekoč je neki gospe na tržnici vtaknil v vrečko celo glavo. Star je bil šest mesecev. Po našem opravičevanju in zardevanju je gospa rekla, da je že vse v redu, da je tudi sama imela setre. Da jih prav dobro pozna. Ko smo jo vprašali, kdaj se te živalce umirijo, je rekla, da pri desetih. Naivno smo jo vprašali, ali pri desetih mesecih. Rahlo je zavila z očmi in rekla, da letih. Danes vemo, da se ni dosti zmotila. Seter številka dve je bil Redik, Lopov vnuk. Pred njim ni bila varna nobena rožica, njegov hobi je bil namreč cufanje cvetkov. Bikec Ferdinand pač. Vrvice skoraj ni potreboval, pasje družbe tudi ne, samo da je imel dovolj čohanja in hrane, pa je bilo popolnoma dovolj. Kljub temu, da razstave niso bile njegovo najljubše opravilo na svetu, je zaključil slovenski veteranski šampionat. Pri šestih letih mu je družbo začel delati Dark, dominantni lepotec, irska mahagoni doga, kot smo mu v šali rekli. Z njim smo obiskali nekaj razstav (postal je slovenski mladinski šampion, slovenski, hrvaški in mednarodni šampion). Poljsko preizkušnjo je opravil s prvim nagradnim razredom. Pravi seter torej, lep in delaven. 
Mini in Lipko

Mini, seter številka štiri, je lovski nagon pozabil v Belgiji, od koder prihaja. Tudi razstave lahko po njegovem kar ukinemo. Poslušnost? Zakaj bi miljavženkrat delal eno in isto? Dolgčas. Dajte me čohat in crkljat, pa bo v redu. Pa smo mu uslišali to željo, ga vpisali med Ambasadorje nasmeha, kjer ima sanjsko službo. Hodi v dom starostnikov Poljane, kjer ga božajo in občudujejo. Novembra lani se mu je pridružil še Mali, ki ima zdaj skoraj devet mesecev. Kako bomo zaposlili njega, še ne vemo. Če bo vse okej, bo tudi on Ambasador. Upam, da nama uspe.

Psi (in dve muci, bognedaj, da bi pozabila na Bertico in Božota) mi torej zapolnjujejo dneve. Preostanek dni preživim za računalnikom, kjer prevajam in pišem. Prevajam filme, pa tudi kakšno knjigo, pišem o filmih, o živalih, o knjigah … Ki jih seveda z veseljem tudi berem. Ko imam dovolj črk in podob, zakurblam metlo in jo mahnem kam za nosom.

Bertec in Božek

Vesela sem, da se bomo družili, vsaj virtualno, na tem blogu in papirnato v Kinologu. Želim vam prijetno branje in veliko veselja pri vsem, česar se lotevate.

Neža
 
V pasji (in mačji družbi) ob dobri knjigi ali filmu in kavi ne rabim nič več.

Ni komentarjev:

Objavite komentar